Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του ΔΙΠΑΕ

Καλώς ήλθατε στο

Εργαστήριο Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Με-Μηχανές (ΑΜΑ) του ΔΙΠΑΕ

Πεδίο ενδιαφερόντων του εργαστηρίου:
Μηχανές, υλοποιημένες είτε σε υλικό είτε σε λογισμικό, με τις οποίες αλληλεπιδρά ο άνθρωπος αυξάνονται συνεχώς τόσο σε πλήθος όσο και σε πολυπλοκότητα· για παράδειγμα, οι προαναφερθείσες μηχανές περιλαμβάνουν συσκευές επικοινωνίας, υπολογιστές, ρομπότ, λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, κ.α. Το εργαστήριο αποσκοπεί στη μελέτη, ανάλυση και σχεδίαση υλικού και λογισμικού που να επιτρέπει την απρόσκοπτη συνεργασία ανθρώπων με μηχανές.
Στόχοι

Kαινοτομία

Η λειτουργία μηχανών σε «φυσικό» περιβάλλον τυπικά υποστηρίζεται από αριθμητικά μοντέλα. Ωστόσο, όπου εμπλέκεται ο άνθρωπος μπορεί να υπεισέλθουν μη-αριθμητικά δεδομένα…

Εφευρετικότητα

Προσανατολισμός σε ανάπτυξη ποικίλων μηχανών που αλληλεπιδρούν με ανθρώπους σε εφαρμογές εκπαίδευσης, γεωργίας ακριβείας, περιπολίας στο φυσικό περιβάλλον κ.α.

Επιχειρηματικότητα

Προσανατολισμός σε μετατροπή εργαστηριακών μας πρωτότυπων σε εμπορικά προϊόντα.

Βασίλειος Καμπουρλάζος

Ειδικότητα: Υπολογιστική Νοημοσύνη
Homepage

Θεόδωρος Παχίδης

Ειδικότητα : Ρομποτική και Τεχνολογία Λογισμικού

Μιχαήλ Μανιός

Τεχνικό Προσωπικό
Homepage

Σταμάτης Χατζησταμάτης

Διοικητικό Προσωπικό

Social robots as tools in special education (the ‘SRTSE’ project): a randomized case-control study on robot-assisted therapy for children with Autism Spectrum Disorder (ASD) – EPNS 2022, Glasgow, Scotland, UK

M.T. Papadopoulou, V.A. Nikopoulou, V. Holeva, P. Kechayas, G.A. Papakostas, N. Geronikola, C. Bazinas, C. Lytridis, V. Kaburlasos, A. Evangeliou, “Social robots as tools in special education (the ‘SRTSE’ project): a randomized case-control study on robot-assisted therapy for children with Autism Spectrum Disorder (ASD)”, 14th European Paediatric Neurology Society (EPNS) Congress, Glasgow, Scotland, UK, 28 April – 2 May 2022, poster PO14-216.

0
Read More

Towards Robot-Assisted Therapy for Children With Autism—The Ontological Knowledge Models and Reinforcement Learning-Based Algorithms – Frontiers in Robotics and AI, 06 April 2022, vol. 9

I. Salhi, M. Qbadou, S. Gouraguine, K. Mansouri, C. Lytridis, V. Kaburlasos, “Towards robot-assisted therapy for children with autism – the ontological knowledge models and reinforcement learning-based algorithms”, Frontiers in Robotics and AI, 06 April 2022, vol. 9, Article 713964. doi: 10.3389/frobt.2022.713964 (Special Issue on Emerging Technologies for Assistive Robotics: Current Challenges and Perspectives – Section “Biomedical Robotics”. Guest Editors: Lyuba Alboul, Jacques Penders, Peter Mitrouchev, Maya Dimitrova, Anna Lekova, Vassilis Kaburlasos)

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


Presentation of the project ‘SRTSE’: Social Robots as Tools in Special Education – SENP 2022, Lausanne, Suisse

M. Papadopoulou, V. Choleva, V. A. Nikopoulou, P. Kechayas, G. A. Papakostas, C. Bazinas, C. I. Papadopoulou, V. Kaburlasos, A. Evangeliou, “Presentation of the project ‘SRTSE’: social robots as tools in special education”, 48th Société Européenne de Neurologie Pédiatrique (SENP), Lausanne, Suisse, 17-19 March 2022.

0
Read More

Yield Estimation in Vineyards Using Intervals’ Numbers Techniques – PCI2021, Volos, Greece, Nov 2021

Christos Bazinas, Eleni Vrochidou, Chris Lytridis, and Vassilis G. Kaburlasos. 2021. Yield Estimation in Vineyards Using Intervals’ Numbers Techniques. In 25th Pan-Hellenic Conference on Informatics (PCI 2021). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, 454–459. DOI:https://doi.org/10.1145/3503823.3503906

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς:


A Pediatric Patient With Autism Spectrum Disorder and Comorbid Compulsive Behaviors Treated With Robot-Assisted Relaxation: A Case Report – Cureus 14(2): e22409, 2022

V. A. Nikopoulou, V. Holeva, P. Tatsiopoulou, V. G. Kaburlasos, A. E. Evangeliou, “A pediatric patient with autism spectrum disorder and comorbid compulsive behaviors treated with robot-assisted relaxation: a case report”, Cureus 14(2):e22409. doi:10.7759/cureus.22409

0
Read More

Δείτε περισσότερα από τους συγγραφείς: